Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lutego 2013

Bohaterowie

Elisabeth McCartney, ur. 27.09.1995r.

 "Sama myśl, że on mógłby mnie zabić pociąga mnie w nim jeszcze bardziej."

 Harry Styles, ur. 01.02.1898r.

 "Jest taka naiwna, ma nadzieje na wielką miłość, w zamian dostanie wieczne potępienie."


Celina McCartney, ur. 14.07.1996r.

"Moja siostra wpakowała się w kłopoty. Czuję to. Jeszcze nie wiem jakie ale zamierzam się tego dowiedzieć."


 Louis Tomlinson, ur. 24.12.1856r.

"Lubię takie młode, bezradne ofiary jak ona."


 Eleonor Calder, ur. 12.03.1876r.

"Ta młoda działa na mnie jak płachta na byka! Nie mogę się doczekać kiedy jej skosztuję."


 Danielle Peazer, ur. 19.04.1908r.

"Zadarła z niewłaściwymi osobami, teraz zobaczy jak się kończą takie znajomości."

 Liam Payne, ur. 29.08.1890r.

"Naiwne z niej stworzenie.Obcy są źli."

 Perrie Edwards, ur. 08.12.1933r.

"Lubię ją, ale co z tego skoro tak bardzo się różnimy?"


Niall Horan, ur. 19.09.1900r.

"Szkoda mi jej, ale niech sobie radzi skoro sama chciała wchodzić w to bagno."

Zayn Malik, ur. 12.01.1890 r.

"Jesteśmy potworami. Maszynami do zabijania."



_______________________________________

No to mamy już przedstawienie postaci! :)
Akcja będzie się rozgrywała w zawrotnym tempie.
Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jeden samotny komentarz pod tą notką! :D
Zapraszam Was do zadawania mi pytań na  http://ask.fm/karry1d <3

4 komentarze:

  1. Czemu gwiazdy są takie stare (wiek) ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie opowiadania szczególnie z wampirami. W chuj że prowadzisz stronę dajesz mi tu szybko prolog i 1 rozdział i 2 i 3 i 4 itp. Pisz pisz pis <3

    OdpowiedzUsuń